I've found my home

Jag har haft världens bästa dag!
Kunde inte varit en bättre första-dagen-i-skolan ;) Åhhhhh längtar till imoooorrn!
Underbara lärare o underbar klass o fan vad jag trivs o gud vad bra detta kommer bli!
Åh, alla verkar så gulliga :) O lektionerna var grymma!
Först balett, sen street med Robert Wägar, lunch sen KRS (som visst var komposition/rytmik/scenframställning) o sist street med Niki o då hade vi house, wiiie :D Grymt rolig dag!
Ser jättemkt fram emot morgondagen!
Har jazz på morgonen, det ska bli kul!

Nu har jag o älskling precis käkat köttfärssås o spaghetti o han står o diskar, snäll som han är ;) Själv ska jag duscha nu eftersom jag inte gjort det än (uuueeeh!) o sedan ska vi mysa en stund innan det är dags att sova :)

Imorgon åker min baby hem efter jag åkt till skolan eftersom han börjar jobba igen på onsdag, så när jag kommer hem imorgon kommer han inte vara kvar, DET ser jag INTE fram emot däremot! :( Vill ha honom kvaaar här <3
Men till helgen syns vi igen för då firar vi 1 år ;D

HAHAHA förresten, måste visa er världens roligaste bild, mwahaha, såhär hittade jag baby imorse:


HAHAHA fan va fult ^^ Jag gick i la mig tidigare än honom igår, han var inte trött än så han skulle kolla på tv en stund o sedan krypa ner hos mig men han råkade somna i soffan så när jag vaknade på morgonen låg han sådär, mwaha jeeflar vad jag smög för att inte väcka honom när jag skulle ta fram kameran ;) Haha!
(Yes jag fick tillstånd av honom att lägga upp denna bilden;P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0