Jobb, träning o mys

Tjeena! Sitter just nu i köket med bärbara o käkar middag: grillad kyckling, quinoa o en god sallad o det smakar uuuunderbart! Karin gick ganska nyss, vi har kört ett hårt styrkepass här hemma o innan det var vi ute o sprang (gick ner till spåret, sprang 3:an, gick hem). Det känns myyycket skönt såhär efteråt kan jag säga!
Vi drog ut direkt efter jag slutat jobba vid 5 så därför har jag inte hunnit uppdatera något. Är dålig på att uppdatera överhuvudtaget just nu, jag vet, men prioriterar ju såklart hellre att göra andra saker än att sitta framför en dator...
Yeah yeah, när jag käkat klart ska jag duscha o göra mig i ordning lite snabbt, sedan ska jag, Karin o Fia ha myskväll hos Fia. Det, kära vänner (o ovänner?), ser jag fram emot!

PUSS på er, hoppas ni mår bra o har det skönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0