Lee Stafford

Klickade precis hem detta från eleven.se:

79:- /st

Har lääänge tänkt att köpa en värmeskyddande produkt då jag fönar o plattar mitt hår väldigt mkt men det har inte blivit av men nu äntligen fick jag tummen ur. Det är ju rätt viktigt, ändå.. Slängde med ett torrschampo som jag hört är väldigt bra också, så slipper man kanske tvätta håret varje dag för att se fräsch ut!
Perfekt nu när jag börjar danslinjen om två veckor o inte vill gå dit med fettigt hår (man dansar sämre när man känner sig ful, faaaktiskt!) men ändå inte behöva duscha på morgonen, då man ändå ska till skolan för att bli svett ;P
Jag hoppas dessa produkter är bra nu, men som sagt har jag hört att dom verkligen är det trots att det inte är ett speciellt dyrt märke = perfekt ;)

Älskar att prova nya produkter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0