Line up bitches

Det blev commercial idag, o jag är glad att jag valde det för fan vilken rolig lektion! Läraren var helt underbar, så jävla snygg o duktig, FAAAAB är rätta ordet för honom ;) I just loooove gay guys! Vi lekte runway-models på diagonalen efter uppvärmningen, hahaha, kan ju inte påstå att jag ägde, men de gjorde faenimej läraren iaf, he was fierce ;) "Line up bitches" sa han till oss innan vi skulle köra på diagonalen, haha! Sedan gjorde vi en skitrolig koreografi som gick i hundratjugomiljoner km/h, jag skojar inte! Stegen i sig var ju inte svåra, men tempot! My goooood! Ni kan aldrig, aldrig tänka er hur snabbt det gick :P Men han sa till oss innan att han tänker köra på o lägga ribban högt, o göra det svårare än vi egentligen klarar av, för att vi verkligen ska få kämpa o kunna utvecklas så mkt som möjligt.
Att kunna dansa otroligt snabbt men ändå vara kontrollerad o clean är en av mina svagheter, blir lätt slarvigt o grötigt för mig så det är något jag verkligen behöver träna på så detta passar mej perfekt! Är ju så himla kul också att dansa snygga feminina (eller om man hellre vill säga gayiga;P) koreografier till snuskiga låtar ^^ Haha. Så hans klass kommer jag fortsätta gå på de helger jag är kvar i Sthlm, jag skiter i att söndagar ska vara vår vilodag, en klass kan ju inte skada;P Får väl se hur länge jag orkar men just nu är jag sjukt pepp iaf!
Sara var där idag också, det var en trevlig överraskning, hoppas hon också ska fortsätta på den!

Sedan vi slutade har jag flängt hit o dit hela eftermiddagen för att fixa saker/göra ärenden,
avslutade det med att storhandla på ICA o nu samlar jag kraft för att orka laga mat + lunchlåda :P Klockan är ju för fuck kväll nu så någon städning blir det inte idag, får väl se när jag hinner med det.... Får bo i en svinstia så länge...;P Nejdå, så farligt är det inte!

Nej nu måste jag få tummen ur o ställa mig vid spisen!

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Verran

Vad roligt att du verkar trivas så bra :DD

Allt bra med dig ananrs sweet?

2009-08-30 @ 20:15:49
URL: http://verraan85.blogg.se/
Postat av: Nathalie

haha var det Dan's klass du var på... idas poler? han är inte gay he's straight och alla tjejer älskar honom i början hehe... kul att du gillade det, commercial is the shit. enjoy! men ta hand om dig!



sv; ja, det är skitkul att göra sånt där! :) men varför kan du inte skriva till mig vad robban sa? skriv ett hemligt..?

2009-08-30 @ 21:44:40
URL: http://nathalieakselsen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0