Rolig dag?

När jag gick in o kollade hur många som läst min blogg idag redan fick jag lite dåligt samvete för att jag inte uppdaterat något än. Men jag vaknade ganska nyss förstår ni ;P Sov jättedåligt inatt så ville inte gå upp förrän jag var utvilad eftersom jag måste vara PIGG idag! Är nämligen dags för städ-/tvätt- o strykdag! KUUUL VAAA!?:D Hann aldrig städa mitt rum ordentligt sist o dessutom svämmar garderoben över (rena o smutsiga kläder blandade i en salig röra, euuuuw!) trots att det ligger tonvis med kläder på mina stolar så att jag inte ens kan pilla med lillfingret på stolen förrän allt ramlar ned.... Haha! Måste få ordning o alla kläder tvättade o strykta innan jag flyttar ju så lika bra att börja redan nu. Yes, det är vad jag har att se fram emot idag!
Men med en god frukost i magen o sedan go musik på hög volym ska det nog gå bra ;)
Har ju morgondagen att se fram emot då jag, mamma o Ulrica ska till Karlstad o shoppa o sedan till IKEA! :D Weeiihooo! Sedan har jag hört att det ska bli soligt o jättefint väder tors/fre o förhoppningsvis får älsklingen ledigt då så vi kan hitta på någonting! Blir nog antingen Göteborg/Liseberg, Grebbestad eller massa mys ute i hans stuga.. Vi får se :)

Nu, frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0