Sail away with me honey

Hello y'all ;)
Hade en riktig myskväll med mig själv, pizza, godis, tv-kristallen o Sagan om ringen igår. Det förtjänade jag efter att ha kämpat så denna veckan! Slutade med att jag somnade i soffan ;)
Idag har jag ägnat morgonen åt att äta upp resten av godiset, kollat på SYTYCD-reprisen, diskat o tvättat. Storstäda får jag göra imorgon för nu ska jag in till centrum för att kika lite i affärer samt ge systemet ett besök för ikväll blir det feeest! Vet inte exakt vilka som ska vara med förutom Sara (gick i min dansklass i Karlstad) men kuuul ska det bli iaf! Nu måste jag få i mig lite frukost som inte är godis o sedan ska jag dra!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Ferhat

2009-08-29 @ 15:14:27
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0