Bilder från fredagskvällen


Såhär såg jag ut!


Förfest hos Malin. Vi spelade ölspelet o hade skitkul!
En halv Malin, Morgan o Therese på bild


:)


Jag


Malin, gooing!


På förfest nr 3 (tog inga bilder på andra förfesten vi var på), hemma hos Ea som var snäll o lånade ut lägenheten :)


Jag o Malin. Såå smickrande bild!


Folk


En halv jag, Malin o Therese


Hmm...?:P


Ea o hans kompis kom förbi senare för att kolla läget ;P Ea ser drooooogad ut hahaha


O så får ni en bild på den fina pizzan jag åt igår på dagen med Ea efter dansuppvisningen ;P
Andra pizzan för helgen, haha!

Efter detta gick vi till Harrys där vi stannade tills de stängde o sedan blev det såklart fyllepizza.
Sammanfattningsvis var det en jäkligt rolig/trevlig kväll :)

Kommentarer
Postat av: Sandra Johansson

Hej vilken fin blogg, ska vi följa varandra via bloglovin?=)

2009-08-03 @ 00:06:59
URL: http://metrobloggen.se/sandrakenny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0