Shoppingdagen i Karlstad

Jag är trööööött! Ska lägga mig o sussa direkt efter jag postat detta inlägget..
Kom inte hem från Karlstad förrän runt 9 (puhh!), o det första jag gjorde när jag kom hem var att riva upp allt jag shoppat o prova, ta kort osv ;) Hämtade även ut ett H&M-paket på vägen hem så var lite att prova där med ;P
Sedan blev det kvällsmat o So You Think You Can Dance såklart!

Jag är riktigt nöjd med dagen i Karlstad iaf, hittade lagom mkt o vi hade det jättetrevligt :D

Här kommer lite bilder:


Woooaa spöke?! Blixten är konstig ibland alltså..


Påväg till Karlstaaad iaf! Älskar att åka bil med bra musik i öronen!


Vi satt ute i solen o lunchade, mys


Inne på Gina. Köpte jeansen (99:- på rea, my god!). Ville ha tröjan också men hade precis köpt en annan randig därinne :P


Min dagens outfit i provhytten;P
Lång t-shirt, svart väst o blåa låga converseliknande skor. Alldeles för varma kläder för denna dag kände jag!


Hemma igen. Skjorta + shorts från H&M-paketet


Köpte denna randiga tröja på Gina som jag ska ha till dansen (fast till vardags också).
Väskan låg i H&M-paketet o jag e kär


Detta låg också i H&M-paketet: grå t-shirt m. knut där nere, jeansshorts (samma som ovan),
o ett par gröna skor! Ville ha svarta men de var slut i min storlek, så då tänkte jag att wtf, lite färg kan va kul ;P Vet att dom är sviiinsköna eftersom jag har (hade?) ett par likadana svart- o vitblommiga som är (var?) mina favvoskor men självklart glömde jag kvar dom i Sthlm på en audition :( Hoppas de fortf finns kvaaar på dansskolan jag var på!


Nya mjukiskortbyxor till streeten.
T-shirten är också rätt ny, fick den av baby i Grebbestad ;P
ÄLSKAR NYA STREETKLÄDER!
Nu fattas bara den röda adidasjackan som jag kärade ner mig i på Stadium....


En otroligt schleeeten Madde efter en heldag med shopping!

Köpte lite mer smått o gott i stan också som jag kanske visar imorgon eller nåt.
Handlade/fick endel på IKEA också, hittade dock inte allt jag skulle ha men jag är nöjd ändå...:) Än så länge...;P

Nej hörrni, nu vill Madde sova!

Natti!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0