Bilder från igårkväll

Det var jättetrevligt hemma hos Ea's föräldrar förut med alla :)
Vi satt ute på altanen o hade det mys, jag o Ea som inte gillar kräftor fick grillat istället,
o sen satt vi kvar ett bra tag o pratade, tittade igenom massa gamla bilder från när Ea's föräldrar var små (HAHAHA säger jag bara), kollade allas gamla betyg m.m. Lite kul ;P O jag fick en jättefin, stor handduk (röd med hjärtan pååå) av svärföräldrarna (eftersom jag flyttar), gulliga som dom är :) Perfekt för jag behöver handdukar!
Efteråt åkte jag o baby hem hit o hjälptes åt att packa (det tar aldrig slut!) o så har vi kollat på So You Think You Can Dance från igår som mamma spelade in åt mej :P

Nu är det sängen som gäller, har en fullspäckad dag imorgon så måste gå upp tidigt!

Här har ni bilderna från igårkväll iaf, som jag lovade ;)


En dålig bild på min utfitta


I Anders stuga. Här ute satt vi o käkade grillat o myste


<3


Världens mest misslyckade bild :P


Lille Viggo, Mikaela o hennes Timmy :)


Söta Viggo :)


Gänget påväg ner till bryggan


Mysigt


Finast i världen


Sedan drog vi upp till stugan igen o gick in eftersom det blev kallt


Viggo satte sig o ritade små lappar till mig o Mikaela :P


Gullisar ;P


Haha


Hahahhaha detta är så jävla kul, jag seriöst dog av skratt när jag fick denna bilden av Viggo o frågade vad det var,
o han svarade... hahhahahhahahaa han svarade:
- Det är en blooomma, med en pannkaka pååå!
Hahahhahhahaa va har ungen för fantasi egentligen, hahahaa ja den var jag inte beredd på ;P


Fiiika


Haha say whaaat


Malin är snygg därborta mwaha


Awww :D


Viggo råkade bajsa på sig...
(hahaha, okej måste väl skriva att needå han ramlade o lorta ner sej;P)


Haha vilken bild!


Sötnos :)


Igen ;P


Redo att draa.... Men vänta nu.... Något stämmer inte...?


Mina skor var liiite försmå för Ea :P


Så prova Anders dom o bara "Men dom passa ju perfekt ju!" Hahaha


Sedan prova han Mikaelas skor me, gött nöjd ^^ Hahaha Anders är rolig


Men dom var lite förstoooora ^^ (Det är 39:or, taha)


I bilen påväg hem. We went crazy.


Hahaha fyfan. Ea har snott min sjal även den fjollan ;P


Jag o Ea drog direkt till Fia efteråt där de var i full gång ;P
Fias syster Ann, Fia o Karin på bilden!


Ida o Ann!

Senare fortsatte vi vidare till after bitchen på Harrys, där det var alldeles för lite (o tråkigt!) folk o världens sämsta DJ men vi dansade på hela kvällen ändå, trots att det mest spelades skit som Nanne Grönwall, Lena PH, Gyllene Tider o ja... massa fucking kass schlager som man inte vill dansa till + den där pain in the ass-låten "Parappapapapaaaparapapaaaa paraparapapapapapaaaa kaboooom" hela tiden! Men vi gjorde det bästa av situationen o öste ändå ;)
Ea var aldrig med till krogen så han hämtade oss efteråt så vi slapp gå hem o sedan somnade vi som stooockar.
SKITROLIG kväll trots att jag var completely nykter! (Är seriös med träningen nu vetni;P)

JAJA nu orkar jag fan inte sitta här mer så GODNATT!
Hörs imorgon, ska åtminstone försöka ta mig tid till att blogga emellan allt jag måste göra,
dagen innan flytten som det är! Förlååååt för att min blogg suger right now! Ska bättra mig när jag KAN bättra mig!

PUSS PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: Tilda

Hej! vart har du köpt dom halv långa mjukisarna till streeten? :)

2009-08-14 @ 14:38:21
Postat av: Madde

Svar Tilda: På stadium har jag köpt dem! I karlstad, men de har dem säkert överallt..

du dansar också då antar jag eller...? :)

2009-08-14 @ 18:42:04
URL: http://maaddeleeen.blogg.se/
Postat av: Tilda

Yes I do :) Ska också börja på DC! har vart ute efter sådana! ska kika där i sthlm! dom såg både heta o sköna ut! :)

2009-08-15 @ 14:06:29
Postat av: Madde

jahaaa men åh va kuul :D

i min klass eller förberedande?

det var dom också kan jag lova ;) perfekta! kostade inte alls mkt heller, 150 eller 200 eller va de nu var..

men ja, då syns vi då ;D

2009-08-15 @ 14:16:08
URL: http://maaddeleeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0