Första uppdateringen från Sthlm!

Sitter i lägenheten nu, jag kollar på The City o Ea ligger o snarkar ;P
Vi har inte varit hemma så länge, har varit iväg o shoppat hela dagen!
Först var vi på shoppingcentrat här i Solna (som ligger typ 5 min från lägenheten, faaarligt att ha H&M, Gina, Din Sko, MQ, Carlings, Make up Store, Stadium m.m. m.m. så nära!) där jag skulle införskaffa en nätverkskabelinternet visst ingick i hyran;P Fixade det men blev lite annat också: sporttop, byxor + tröja till dansen (jazzen o moderna), en megafin mapp som jag ska samla alla papper i, sporttejp (till mina fötter som krånglar) m.m.
Efter det drog vi till Ikea o handlade lite grejer som jag behövde o så avslutade vi med storhandling på Lidl och ICA (handlade lite på ICA i Säffle innan vi drog till Sthlm också + lite på Konsum här igårkväll, har fan handlat mat för flera tusen redan, fifaaaan, men nu har jag så det räcker läääänge iaf!)

Vi tänkte dra ut snart igen för Ea ville till en pizzeria som Jon (han jag hyr lägenheten av) rekommenderade igår, jag vill inte ha men får la offra mig o följa me ändå ;P
Sedan måste jag laga lunchlåda till imorgon när vi kommer hem o efter det blir det nog sängen, måste lägga mig tidigt idag, har en viiiiiktig dag imorgon ;) Wiiie, fan vad kul det ska bli att börja! Har balett, street, KRS (som är? hmm kroppskunskap?) o sen street igen, wöööööö!

Jaja, nu har jag babblat massa.
Tänkte mest säga att jag trivs som fan redan, lägenheten är suupermysig (fast ja, liten...;P) o fräsch, särskilt badrummet (som jag redan gjort rosa;P),  tv:n har alla kanaler man vill ha o bredband ingår o är supersnabbt, t-banan + konsum + videohyrning + massa annat finns precis utanför, man kan få tvätta i princip varje dag om man så vill för de är typ bara att boka dagen innan här vilket är sköönt, han jag hyr av är jättetrevlig, det tar max 20 mina härifrån till Danscenter sammanlagt o det är som sagt bara ca 5 min in till Solna Centrum o...ja.... ni hör ju.. Det mesta är perfekt ;)

Vi kom alltså hit igårkväll o då tog Jon emot oss, visade oss runt överallt o så skrev vi på kontraktet o så, sedan drog han o vi bar in allt från bilen o packade upp o gjorde i ordning allt direkt, avslutade allt med några O.C-avsnitt så vi somnade inte förrän 4 eller nåt! =S Yeahyeah....

Här har ni de bilder jag tagit hittills:


 Vi stannade o käka på vägen till Sthlm


Baby o jag ;)

Tog lite bilder på lägenheten efter vi fått upp lite av mina grejer:


(Tv:n + alla möbler är Jons, fast ja har ju en likadan tv:bänk hemma;P)




Gillar sänghörnan, den är mysig :)
(Vi har köpt o fått upp gardiner nu)




Badrummet är såå fräscht!






Idag gick vi upp vid halv 9 för att hinna med så mkt som möjligt!
Eller jag gjorde iaf, Ea låg (som ni ser på bilden nedan) kvar lite längre ;P


Första frukosten i lägenheten ;)


Är stoora fönster så man får in massa ljus på dagen :)


Redo för en shoppingdag ;)


Orkade inte duscha så klaga inte på luggen, hehe..


Spenderade några timmar på shoppingcentret i Solna C,
sedan drog vi till Ikea i Barkarby.
Jag sa till baby att göra något fult/kul på bilden o det enda han gör är sådär?;P Törre jävel ^^


Middag på Ikea. Viiiisst ser det gott ut? DET VAAAR DET!


HAHAAA HAHAHAHA MIN LUGG ^^


Skål.....?:P


Lite nödvändig minishopping ;D



Duschdraperiet blev peeeerfect i badrummet!
Dock är det lite skrynkligt :S ;P

Ja det var väl det jag hade att berätta :)
Hörs imorgon någongång efter 17 då jag slutar skolan,
dåååå lär jag vilja skriva av mej ;P

PUSS från meeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0