Fasching

(Såg att typsnittet ändrats på detta o förra inlägget, whyyy? Jaja orkar inte krångla, det får va så, även fast jag hatar det typsnittet)

Riktigt trevlig kväll igår! Förfest i Skrapan på söder med Sara, Ida (båda från min f.d. dansklass i karlstad för er som inte fattat de än:P) o massa andra danstjejer o killar från DH, Åsa, Ackis.. O så några icke-dansare....:P Sedan drog vi till Fasching (färsen o köttfärsen som jag gick runt o sa:P) o svängde våra rövar till grym funk/soul musik!

Tog inte så mkt bilder men här får ni de få jag tog iaf;P

Madde the poser:


Asså, förlåt för kassa bilder (o lortig spegel!) men jag hade bråttom!


Haha jaja


Luggen har blivit alldeles för lång så kan inte ha den framme förrän jag klippt mej =S


Eventuellt att någon blev liite för full;P


Blev några tequila-race! (Men förutom det drack jag inget faktiskt!)


Hahaha förlåt Sara men tyckte detta va så kul ^^

Ja, det var väl det :P

Nu ska jag äta frukost o bara ta de lugnt en stund.
Vid 2 ska jag ta en dansklass på DC (om nu klasserna inte är fulla), men har inte bestämt mej för om jag vill gå på commercial eller modern jazz/lyriskt. De är samma tid nämligen, hade velat gå på båda annars! Vi får la se va ja väljer ;P
När jag kommer hem måste, måste, måste jag storstäda lägenheten. Sådant hinns inte med under veckorna o jag vill inte ha lägenheten som den är nu :P

Yeahyeah, ni får ha det så mysigt tills vi hörs igen!
Om jag hinner/orkar lägger jag in bilderna från min o babys 1-årsdag ikväll.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0