Twins?

Hallå där! Precis kommit hem ifrån bion.
Filmen (Harry Potter) var helt okej, fast den kunde vart bättre, det hade den nog varit om jag sett filmen innan (4an, alltså. För detta va 5an, va...?=O) ;P Sen kändes den lite som en "mitt-emellan-film", det hände liksom inte så mkt, men det som hände var väl nödvändigt inför nästa film, eller vad man ska säga.. Ja, ni som sett den fattar nog...;P Det var jättemysigt iaf, huuur många år sen är det inte som jag var på bio i Säffle? Åtta år sen? Something like that.....:P O biopopcorn är aldrig fel ;)
Men det roligaste på hela kvällen måste ändå varit min o Karins klädsel! Hahaha! Jag slängde på mig svarta tights, ett långt svart linne o en svart- o vitrandig långärmad över, "snyggt men ändå bekvämt, perfekt för bio" tänkte jag. När jag kliver in i bilen (Karin hämtade mig) ser jag att hon har på sig EXAKT samma sak! Hahahahaaha, så säger hon: "Men va fasen, jag tänkte liksom, det är snyggt men ändå bekvämt!"
HAHA fan va kul :D Så hade båda svart axelväska också xD

Ja, ni ser ju själva:




Hahahaha hur fult är det inte xD
(Fint mitt hår lagt sig på Karins huvud på bilden till vänster också^^)

Nu är Ea här bakom mig o pussar ihjäl mig den sötnosen så jag får nog sluta nu ;P
"Mmmmmm, va go du är" säger han nu o pussar mig ännu mer, hahaha ;D
"Min lilla tussilago" sa han nu hahhahhahahha o även att jag inte får skriva det för då verkar han fjantig sa han men nu gör jag de ändå ;P Mwaha! "Min lilla tjyv skulle jag sagt egentligen, du är ju randig" HAHHAHA! Yeahyeah, over and out.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha, va söta ni är du & Karin :) Hoppas allt är bra med dig! Kram

2009-08-10 @ 08:21:03
URL: http://camillionten.blogg.se/
Postat av: clara

SVAR: Okej!(:

Jag gjorde inte heller inte så mycket igår, sprang mest bara runt och var rastlös xD (: Vad händer idag då?(:

2009-08-10 @ 09:13:21
URL: http://brunetttens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0