Fullt upp!

Nuuu är jag här igen ;)
Hade varken tid eller lust att blogga igår.

Jobbade först 9-17, direkt efter cyklade jag o Karin till stan, jag skulle göra lite ärenden så hon joinade mig :) Jag fick uträttat det jag skulle o hittade mig även en dansväska! Den var SÅ FIN o SÅ MADDE o jag är SÅ GLAD ;D Hade ingen väska som var tillräckligt stor för att rymma 4 klädombyten (har fyra danslektioner per dag), skor, vattenflaska, matlådor, anteckningsblock osv osv, förutom min resväska då men den vill jag la inte ha till skolan ;P Så jag behövde verkligen en o så hittade jag den perfekta, braaa va ;D När vi skulle cykla hem igen började det spöregna, tack Gud för den! Kom hem dygnblöt, bytte om o så kom Ea o hämtade mig med bilen o så åkte vi ut på stan igen för att ragga flyttlådor ;P Fick maaassa banankartonger i andra matbutiken vi frågade på o sen åkte vi hem o började packa ned saker. Höll på med det ända fram till So You Think You Can Dance började, o efter programmet slocknade jag direkt :P

Idag har jag gjort min sista jobbdag innan flytten. Gick bara halvdag idag vilket var tur eftersom jag har massa att göra idag. Detta ska jag hinna med:

Tvätta klart allt som behöver tvättas
Stryka all tvätt som redan är tvättad o torr vilket är så mkt att det lär ta måånga timmar!
När ovanstående punkt är klar ska jag packa ner alla kläder i kartonger/kassar
Fortsätta packa ned allt annat jag ska ha med mig
Träna med Karin (springtur + styrkepass + stretch)
Duscha o göra mig i ordning
Vara på grillfest vid 6 i Anders Bergströms stuga tillsammans med de i styrelsen i Move It + instruktörerna (om nu någon av dem ens skulle komma?). Jag o Mikaela ska ta med oss våra boyfriends ;)

Nu får jag skynda mig om jag ska hinna med allt!
Lovar att ta massa bilder ikväll, o så kommer bilderna från Liseberg upp så småningom, jag lovar ;)
Ni får ha överseende med att det är mkt nu, flyttar ju på löööööördag!

PUSS på er!


Kommentarer
Postat av: Verran

Hej sweet, allt bra med dig?

2009-08-12 @ 17:12:17
URL: http://verraan85.blogg.se/
Postat av: alex

Okej, men hoppas ni hade det kul i alla fall :) Du får höra av dig när du kommer till Säffle så får vi hitta på nåt. Och du kommer alltid vara välkommen om vi har personalfest vet du! :)

2009-08-12 @ 22:15:43
URL: http://alxanndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0