Wonderful



Sitter o kollar på So You Think You Can Dance o äter kvällis, inte fel ;P
Världens bästa program eller? JA TROR DE VAAA!

Är väldigt trött just nu o träningsvärk är bara förnamnet på vad jag har just nu, särskilt i vaderna,
fifaaaaaan, när jag suttit still en stund är det en PINA att resa sig o börja gå:P Haha.
Har i allafall haft en GRYM dag i skolan idag också, skitroliga lektioner ;P Särskilt jazzen imorse, helt underbar lektion, så himla kul :) Längtar till nästa jazzlektion då vi ska fortsätta på koreografin vi gjorde (en vääry sensuell korre till en Michael Jackson-låt, me liiikeee)!

Nej men nu är det minsann inte paus längre så måste koncentrera mig på programmet ;P

Tänkte bara visa några bilder på Danscenter så ni får se hur det ser ut o vart jag håller till på dagarna :)






Fint va...?:)

Nu är Karin i Sthlm förresten! Hon ska på Coldplay i helgen tror jag (den fuskisen!), o bor hos sin bror här ända tills på söndag. Kuuul för mig, förhoppningsvis ska vi ses efter skolan imorrn!

På tal om morgondagen, imorrn har vi street, breaking, street igen o sist balett, weei vilken rolig dag! (Förutom balett sista lektionen då kanske....) Det ska bli....hmm... intressant med breaking iaf, mwaha! Inte min starkaste sida precis...;P Men kommer ha det 2 ggr i veckan så förhoppningsvis ska jag väl äntligen lära mig lite breaking innan vi slutar i vår ^^

Nej, vi säger så!
PUSS på er!

Kommentarer
Postat av: mikkaaan

FYFAN VA KUUUUL man e inte lite avis asså fyfan :P:P wihoow e så glad för din skull <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0