Bilder från lördagskvällen (igårkväll)


Jag såg lite annorlunda ut mot i fredags va.....?;P


Hos Andreas Olsson på förfest. Emma o Karin på bild :)


Söta Camilla


Andreas o Erik


Fick en trevlig överraskning när älskling knackade på dörren :)
Ea's första kommentar när han såg mig:
"Oj jäävlar i helveteee!!" Hahaha :) Bra eller dåligt tänkte jag....?:P Bra som tur var, men han kände knappt igen mig, han sa att de kändes nästan som att han va otrogen när han pussade mig, tahaa!


<3


Loooove


Jajajajaaa posing posing posing


Nu räcker de väl snart....?;P


Tydligen inte ;P
Hahahaha Ea ser så jävla full ut mwaha (fast okej, han var ju rätt full med:P)


Sen fick vi en fotograf iaf ;P
<3


Men vi fortsatte ta egna kort sen ändå ^^


Okej, finally, den sista :P
"Se cool o farlig ut, som en ganstaaah" sa jag. Haha jag vet inte om vi lyckades så bra,
iaf inte jag för jag ser mest arg/ledsen ut :P


Sedan drog vi till torget (Stadsfestivalen). Vi var lite hungriga så köpte keeeek ;P
Yes de e min som e naturell ^^


Hahhaha


Spöke?






Hahahha, snygga paret ;P




Vi träffade Ea's föräldrar!


Jag o Ea's mamma :) (Fick klippa bort nån snubbe...)


Finaste människan i världen


Se så lika mor o son är!


Vi me Ea's pappa ;P


:)


<3


Jag står o ser finurlig ut


Jag o Ea var så fulla så vi t.o.m. dansade o sjöng med till Billy, ett Gyllene Tider-coverband.
Men de va kuuul :)

Sedan drog vi till Stenhuset o dansade röven av oss med alla de andra,
så jäkla kul var det :)

Denna kvällen var lätt den roligaste, skiiitlyckad kväll o gud vad kul jag o älskling hade ihop ;)

Kommentarer
Postat av: Nina

ååh det ser jätteskoj ut! och ni är så himla söta !=)



puss

2009-08-03 @ 10:13:48
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Sandie

Ja verkligen ^^

2009-08-03 @ 14:07:18
URL: http://swedhik.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Vad fin du var i luggen! :)

2009-08-04 @ 14:17:41
URL: http://alxanndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0