What the....?

Öhhhhh jag vaknade nu?!
Faan vad trött jag måste ha varit! Eller, det var jag ju också.. Men trodde inte jag skulle sova SÅ länge! Aja, hade väl ändå inget vettigt att göra idag....:P

Trots att jag var aptrött för att jag bara sovit 3 timmar natten innan o sedan jobbat igår
så blev det ändå sent inatt, somnade nån gång efter 3, liite halvfull sådär ;P
Men det var iaf jättetrevligt igår, var hemma hos Ea med honom, Mikaela o hennes kille Timmy.
Vi drack, spelade spel, lyssnade på musik o käka massa gott.
Läängesen jag träffade Mikaela så det var kuul <3

Bilder från kvällen kommer alldeles strax, måste bara vakna till lite först = käka middag, haha.

PUSS på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0