Snaaaart mina vänner!

Håll ut, jag ska snart börja blogga på heltid igen ;)
Det har bara varit så sjukt fullt upp sista veckan i skolan o nu är jag hemma i Säffle för jullov och har de senaste dagarna bara velat ta det lugnt o umgås med nära o kära. I helgen är det full rulle igen, Karlstad imorgon, bröllop på lördag, jobb på söndag m.m. Men som sagt, I'll be back ;) Saaaaknar min kära blogg! Har dessutom massa bilder som jag inte lagt upp än, men de kommer! Kanske imorgon kväll;)

Det var allt jag ville säga :)
Vi hörs snart igen!
O tack till alla er som ändå tittar in här varje dag i hopp om att jag skrivit nåt nytt ;P ♥


PUSS från mig!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Tjusig blogg kamrat!

jag diggar ditt spetsmönster.

ha en trevlig och kanon bra dag

hej

2009-12-21 @ 18:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0