Behind blue eyes

Vill bara säga att ni får stå ut med att mina inlägg här kanske inte alltid är så positiva,
tycker ni det är tråkigt att läsa om allt depp så skit i att läsa, jag tvingar inte någon..
Det här är min blogg, och jag måste få skriva vad jag vill.
Jag är inte sån som kan spela glad och låtsas som ingenting,
jag kan bara inte det.. Vad är meningen med att göra det?
Ingen är perfekt och man kan inte må bra jämt, så är det bara..
Ibland faller man, alla gör det, skillnaden är bara att människor faller olika hårt.

Varför ljuga och täcka över?
Detta är sanningen, det är så det är.
Mår jag inte bra tänker jag skriva det,
hur ointressant det än är för er att läsa.

Idag känns iallafall allt helt okej, än så länge..
Ska jobba om en timme,
sedan får jag se vad det blir..
Vill helst av allt bara vara hemma en dag till,
ligga i min säng tätt intill Ea och bara känna trygghet, lugn och en massa kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0