Fiiiiiieeeerce

Oj oj oj vad grymt det var igår!
Ni som inte var där missade något kan jag säga!
Härlig stämning och massa grymma dansare!
Man blir absolut inspirerad!
Vem vet, nästa gång kanske jag o Mikaela ställer upp o battlar...;P


Påväg till Karlstad med minibussen. Haha kolla vad bäver jag är ^^


Camilla körde. Haha glad hon ser ut här ;)


Busungar i baksätet ;P


Dj's o fotografer på plats


Jam :)

Har massa videoklipp ni ska få se, från alla battles och från showcaset,
håller på att ladda upp på youtube nu, när det är klart lägger jag upp det i bloggen :)

Nu ska jag återgå till min säng en stund.
Har nämligen blivit sjuk for real nu.
Kände på mig igår kväll att det var något,
och det slog ut imorse,
vaknade med jätteont i halsen, igentäppt näsa och huvudvärk.
Kul den :(
Jag som ville ut ikväll, inte alltid man har flera roliga fester att välja bland ;P
Har druckit massa honungsvatten iallafall så det känns lite bättre :)
Ea får komma hit och ta hand om mig nu!

Ha en bra lördag ni andra iallafall!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0