Hooooot



Jag har nästan blivit beroende av att dricka varm choklad på morgonen.
Det är ju så underbart gott!
Synd bara att det inte är lika nyttigt...
Har druckit flera muggar till frukost i flera dagar nu, det är det första jag är sugen på på morgonen :)
Men det är väl för att jag har ont i halsen och är febrig = fryser,
då är det perfekt med varm choklad ;)
Har förresten varit uppe i tre timmar nu, men ändå har jag inte hunnit så mycket mer än att käka frukost? Hmm weird...
Okej, jag har suttit och läst massa bloggar också.
Älskar att äta frukost och sitta med laptopen och läsa runt på olika bloggar samtidigt :)

Känner förresten att jag är på bättringsvägen nu också!
Är fortfarande förkyld men är myycket piggare :)
Skönt! Börjar  verkligen få dansabstinens nu,
var hemskt att sitta och titta på igår och i måndags på dansen i Karlstad,
ville bara vara med!
Särskilt på streeten, såg så kul ut :)
Ikväll ska jag iväg och undervisa iaf,
i street och jazz som vanligt :)
Längtar extra mkt idag!

Ska leta massa bra dansmusik nu
och hoppas på att det funkar att bränna,
isf ska det bli många nya bra dansskivor kan ja lova ;)

Nu är Mikaela påväg till Spanien den jääveln!
Miss you already <3 :(

Åhhh jag vill också utomlaaands!
När ska man få råd med det tro :S

Yeah yeah, dags att sätta igång här ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0