Jam4us

Yeeees, ikväll smäller det!;D
Det ska bli så grymt kul!

(Det är detta som jag varit med och planerat
på mötena jag varit på i Karlstad med dansare och Dans i Värmland.)





Vi blir 8 dansare från Säffle som åker minibuss tillsammans dit,
alla vi ska turas om att stå i garderoben (eftersom jag lovade på ett möte
att fixa den delen..) men däremellan blir det massa dans kan jag lova!
Tänker så fasiken inte vara med och battla,
men jammande blir det nog endel ;D
Blir nog grymt ikväll!

Innan vi åker (vid halv 6) ska jag o Mikaela dra till danslokalen och träna.
Jag har ju missat endel nu...
Så hon måste lära mig allt nytt hon gjort på sina lektioner
+ visa mig vad jag ska göra nästa vecka när jag ska va vikarie för henne
eftersom hon ska till SPANIEN den jääääveln!
Jag är inte alls avundsjuk.

Känner mig inte så pigg idag,
har jätteont i huvudet och är megatrött,
trots att jag sov till halv 11 idag.
Så därför ska jag lägga mig i sängen igen nu och titta på någon bra serie :)

L♥ve M

Kommentarer
Postat av: mikaaan

a fyfan va gryymt de kommer bliiii!! ser fram emot clude ..fast kanske äännu mer åt alla snygga b-boys ;D hohoho.. fan madde förresten vi får ta en madde-mikkan kväll nån dag, saknar att hänga med dej utanför dansen jöööhhh.! <3

2009-02-06 @ 12:13:23
Postat av: Madde

hihi jaa de vaaaa gryyyyymt åxå:D:D

ja de måste vi, saknar me de :(

2009-02-07 @ 11:52:39
URL: http://maaddeleeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0