Karin är söt

Det blev riktigt kul igår ändå, trots allt!
Och gissa vem som vann bowlingen....?;)
Efteråt drog vi till stan på förfest hos en av killarna,
Ea kom dit efter ett tag också :)
Jag som inte skulle dricka blev bjuden hit och dit och vips så var Madde drunk ;P
Men krogen orkades inte med så när alla andra drog dit
drog jag o Ea hem till honom istället ;) Much better!

Idag ska jag (förhoppningsvis) träffa Karin innan hon åker tillbaka till Trollhättan,
träffa Malin så att hon kan klippa mig
och till sist träffa Ea :)
Måste hinna koreografera lite också!
Lugn och skön söndag blir det iallafall :)
Bilder från kvällen får ni lite senare,
måste få i mig frukost nu,
har trots allt varit uppe i några timmar...

L♥ve M

Kommentarer
Postat av: Karin

Madde är söt=)

2009-02-01 @ 18:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0