Måndag

Fortf sjuk = ingen dans i Karlstad ikväll :(
Men jag ska dit o titta på iaf!
Fast det blir jäkligt drygt, dansen är halv 6 till sju,
men eftersom det går så kasst med bussar/tåg måste jag åka
halv fyra och komma hem halv 10....
Det är ju såå värt det när man får dansa, men inte lika kul när man bara ska dit och titta på,
men stannade ju hemma förra måndagen så det vill jag inte nu,
även om jag inte kan vara med....:S

Nu blir det honungsvatten och glass till frukost :D
Jag och Ea köpte massa glass igår och myste med hela kvällen,
o det finns myycket kvar ;P



Åh kan inte nån va söt och komma och göra mig frisk?

Kommentarer
Postat av: Lotta

Härligt , låter som ett bra år för dig de där =).

mm jazz är underbart!



hehe japp, alla får visa solo. Ingen gallring llr så! dag ett: klass i alla ämnen i en 30min/ st!

Och dag två är det intervju och solo =).



2009-02-10 @ 23:55:21
URL: http://pinkylotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0