Dags för en förändring?

Har suttit och tittat igenom gamla bilder, och jag har insett en sak:
jag har haft samma frisyr i över fem år!
Se själva!


(Det var Halloween och jag var någon slags ängel/fe, därav tiaran :P)


Julen 05


Girls night out, 2004


Midsommar 06


06


04




03?















Seeeer ni?! De äldsta av de här bilderna är alltså 5 år gamla,
så sen dess fram till nu har jag sett likadan ut i håret,
med lite skillnad i längd och ljushet då och då.
Faaan vad tråkigt!
DAGS FÖR EN FÖRÄNDRING KANSKE?!
Men jag vill vara blond!
Och jag vill ha min kära lugg!
Och jag vill ha lååångt hår så ska därför
försöka klippa mig med jämna mellanrum så det inte blir så slitet
och bara går av utan faktiskt kan växa och tillslut bli långt!

Men jag funderar faktiskt på att ändra hårfärg.
Inget större, nej för fan, jag vill fortfarande vara blond
fast kanske lite mörkare blond,
eller mer guldblond (som min riktiga hårfärg)
istället för så ljusblond, och sedan lägga i ljusbruna/guldiga slingor.
Det kanske vore något?

Antar att det skulle bli något liknande det här, fast finare:

Jag för massa år sedan, med min naturliga hårfärg.
Fast det är en mörk bild så det var lite ljusare i verkligheten
+ att det var lika ljust där uppe vid benan som där nere,
ser bara mer mörkt ut på bilden pga ljuset...


Det är så fint med slingor
och att blanda blondt med ljusbrunt/guldigt,
såhär ungefär:

 



 



Vad tycker ni?!

Kommer ju ändå i slutändan göra det jag vill
och känner för
men kan vara roligt med eran åsikt ändå :)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Tycker du var skitsnygg i hellugg!

2009-02-02 @ 20:46:08
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0