Kom och dansa!

Det är ju som sagt sportlov nu och därför har min dansförening (där jag undervisar)
ordnat massa workshops under veckan.
Jag själv ska undervisa i två av dem och gå på två av dem, de jag skrev i förra inlägget: Robert och Nathalies.
Men eftersom jag har ganska många läsare, vilka jag antar är från Säffle/närheten många av er så
tänkte jag berätta lite mer om dessa workshops, ifall ni är sugna på att gå :)

Alla är nämligen välkomna! (Ni behöver alltså inte vara medlemmar på våran dansskola).
Priset är 100:- per workshop vilket inte alls är dyrt, det betalas på plats.
Korv med bröd + festis ingår i priset ;)

Imorgon kväll 17-20 kommer Robert Söderström från Dansstudion i Karlstad och ska undervisa i
streetstilarna house, popping och newstyle.



Robert är en väldigt duktig streetdansare från Gotland (bor numera i Karlstad) som dansat
sedan han var liten och han gick även Streetlinjen tillsammans med mig.
Klassen kommer vara på avancerad nivå så ni bör ha dansat åtminstone några år innan,
men det är inget krav, vem som helst får komma!

fredag 12.30-15-30 kommer Nathalie Akselsen och undervisar i lyrical och commercial jazz.
Klassen kommer vara avancerad, men hon kommer även köra en nybörjarklass från 9-12 år kl 10-11.30.



Nathalie är, som jag skrev i förra inlägget, en grymt duktig dansare som även hon dansat sedan hon var liten.
Hon har dansat på DansCenter Sofia Westlund i många år innan hon flyttade till Stockholm där hon har gått
Danscenters 1-åriga streetutbildning och nu går hon andra året på Balettakademiens yrkesutbildning.
Hon är en dansare jag verkligen ser upp till, det har jag alltid gjort, hon är så otroligt begåvad
samtidigt som hon verkar ha en sån fin personlighet!
Missa inte chansen att ta klass av henne nu när hon kommer till lilla Säffle!
Som sagt, alla är välkomna, oavsett om ni är från Säffle, Åmål, Karlstad eller ännu längre bort ;P

Anmälan till Nathalies workshop gör ni här.
Anmälan till Roberts workshop gör ni till ni till MIG.

Det går även bra att bara komma dit, glöm inte 100:-,
de som gör det kommer få hem ett inbetalningskort.

MISSA INTE DETTA NU! :)
Är det något ni undrar över så fråga mig, eller titta in här: Move It's hemsida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0