Tisdag

God middag på er!:)
Howuuudoooooin'?;)
Jag sitter i telefon med älskling
just nu, han är på jobbet o sliter!
Själv sitter jag här o önskar att jag
också jobbade och slet just nu!=S

Har precis fått i mig frukost
(har varit vaken några timmar men är seg..),
och innan dess suttit här ett bra tag och tittat
underbara lägenheter i Stockholm
och drömt mig bort...
Om man ändå hade några miljoner på lager!


Blev ingen dans i Karlstad igår heller,
det är nämligen ny månad så måste ju ha nytt busskort och efter att ha betalat
banklån (dansutbildningen), räkningar, skulder och andra utgifter
har jag inga pengar kvar = inga pengar till busskort!:(
Får se hur jag ska lösa detta, går väl på något sätt förhoppningsvis,
vet bara inte hur än...
Sen var det lite andra grejer igår också som jag inte vill gå in på...

Ea
kom till mig efter jobbet istället, vi skulle egentligen åka till honom och titta på film,
men vi fastnade här hos mig och bara myste
och gav varandra massage :)
Underbart!

Får se om det blir någon dans ikväll,
men jag hoppas det!
Balett och street ikväll isf!
Åh, vill inte missa det :(

Nu ska jag försöka komma på lite fler jobb man kan söka,
sedan titta på Andra Avenyn innan middagen :)
Måste hinna städa lite också!
Blir det ingen dans ikväll ska jag färga håret
och vara med Ea istället...
Vi får se!

PUSS på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0