Dansdag 2





Godmorgon igen!;P
Åh, jag vaknade 8 imorse och kunde inte somna om, jävla skit, jag som ville sova länge idag!
Var helt sluuut när jag kom hem igårkväll!
Men är iaf jättepigg nu så det var skönt att komma upp i tid ändå..

Gårdagen var JÄTTEROLIG, det gick så bra så att undervisa,
barnen var så himla söta haha.
Som en tjej t.ex. som kom i rosa, glittrig balettkjol fast det stod i sportlovsbladet att vi skulle
köra streetdance, adorable ♥
Klart inte de minsta visste vad det var liksom haha men de såg så sött ut ;)
Var en kille med också som vart störtskön, och riktigt duktig!
Haha och i början av lektionen när jag och Mikaela presenterat oss själva och berättat
kort om streetdance och de olika stilarna och vad de skulle få prova på idag osv så frågade jag
"Är det någon som har några frågor till oss?",
och en tjej räcker upp handen och säger:
"Ni är fiiiiiina"
Haha, alla börjar skratta och jag säger
"Jaha, är det någon mer som vill ge oss komplimanger...?;P" ;)
Dom tyckte iallafall det var jättekul (lektionen alltså) och det tyckte jag o Mikaela med!

Men roligast var ändå Roberts lektion 17-20.
Han körde först popping (fan va svårt det är!), sedan newstyle och sist house, de va grymt!
Jätterolig lektion tyckte alla och Robert var jättenöjd också och lovade att komma tillbaka
fler gånger, kul!

Nu sitter jag här och har precis käkat frukost, ska vara i danslokalen typ 12,
så kommer säkert käka frukost en gång till innan jag drar ;P
Idag ska vi ju som sagt ha lyrical och commercial jazz med Nathalie Akselsen
och ni fattar inte hur mkt jag längtar!
Jag kommer ju suga om det är massa teknik o sånt som inte jag kan,
men jag ska göra mitt bästa iaf!
Ikväll ska vi ha DISCO i danslokalen för alla kids som dansar hos oss, kul va;)
Med tryckartävling, limbo, godisregn och allt sånt ni vet ;P
Weeei blir nog en helt faaantastiiiic dag!;D
Nu ska jag duscha och göra mig snygg.

PUSS på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0