Vilken dag!

Hallååå!
Får egentligen inte sitta här (ska snart säga varför) men nu gör jag det ändå,
har megatråkigt och har redan sovit sååå mycket, plus att jag måste skriva om igår!
Alltså det var så jäääääävla kul!
Workshopen i lyrical och commercial jazz med Nathalie alltså.
Ni som inte var där missade verkligen något!
Åh, det var nog den roligaste dansklassen jag någonsin haft!
Helt grymt var det! Vilka danser! Åhhh!
Håller på att ladda upp ett videoklipp på ena dansen (kommersiella) på Youtube,
sedan ska ni får se den här :)
Den lyriska filmades också tror jag men då var inte jag med :(
Hände nämligen en grej i slutet av lektionen (tuuuur det inte hände tidigare så jag missade mer!)
när vi gjorde den lyriska. Råkade få en spark i huvudet,
och god daamn vad ont det gjorde, dels i huvudet och dels i tungan för att jag bet ihop tänderna,
plus att jag blev så chockad så därför började jag grina, det gick liksom inte att hålla tillbaka.
Men jag sket i det och fortsatte att dansa med tårar, ont i huvudet och yrsel.
Visste knappt var jag var eller vad jag gjorde men jag ville ju så gärna fortsätta dansa!
Men efter ett tag kände jag att jag liksom tappade kontrollen helt, allt snurrade och jag började se suddigt
och må dåligt. Gick till toaletten för att spy fast ramlade ihop istället och där låg jag tills jag fick hjälp.
Kommer inte ihåg så jättemycket sedan mer än att det var folk runtomkring som försökte hjälpa
på olika sätt medan jag bara ville somna.
Så kom ambulanspersonal och lyfte upp mig på en bår så jag fick åka in till akuten.
De sa att jag fått en hjärnskakning och var tvungen att åka hem och vila i några dagar.
Ingen dator, ingen tv, ingenting annat än vila i sängen
(vilket jag bryter mot lite nu då men vafan, jag känner ju att jag orkar!).
Yeeeey!
Har konstant huvudvärk nu fast jag äter Panodil hela tiden,
är jättetrött fast jag sovit sedan jag kom hem igår nästan,
och bulan i huvudet gör ont t.o.m när jag gäspar och tuggar.
Men veeet ni?! Det gör ingenting alls för det var sooooo worth it för trots händelsen så var igår
den roligaste dagen på länge!
Jag hoppas, hoppas att Nathalie vill komma tillbaka någongång (kanske på påsklovet...?:D)
så vi får ha mer såna fantastiska klasser!
Åhåå, skulle typ ge min högra arm för att kunna dansa som hon kan,
fast då skulle jag ju inte ha någon användning av att kunna dansa så bra,
haha, men ni fattar ;P Nu jävlar ska jag träna, träna, träna!
Well, om några dagar alltså....

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Underbara Madde jag både skrattar och tycker det är hemskt när jag läser ditt inlägg! Fyfan alltså! Men tur i oturen på nåt vis att det ändå hände i slutet. Hade ju varit riktigt ledsamt om du hade missat allt du som längtat så. Och förlåt ifall du uppfattade som att jag inte tog dig på allvar när det hände. Jag trodde du var okej och bara blev rädd men så var det ju värre än så... Nu får du verkligen ta hand om dig. Sitt inte vid datorn! Läs inte den här kommentaren med andra ord haha! ;p Och vet du vad glad jag blir av det du skriver? Jätteglad! Det värmer verkligen <3 Kram!

2009-02-28 @ 11:02:06
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0