Min söndag

Sorry för att det inte blev några bilder igår,
kom hem hit så sent och då var blogg.se nere...
Men ni får dem nog senare idag,
tänkte jag kunde få Malins bilder först också :)

Blev tyvärr ingen klippning igår heller,
Malin var sjuk (hon var det redan i lördags men det blev värre efter den vilda kvällen/natten;P)
så hon orkade inte, vilket jag förstår!
Så det få bli nästa gång hon kommer hem från Örebro igen,
om det inte dröjer alltför länge;P
Mitt hår är äckligt slitet just nu!

Mys med Ea blev det däremot rejält ;P
Vi tittade på:


Hur bra som helst :) Haha! Fan vad vi skrattade ;)



Vi handlade gottigheter på ICA innan för nästan 300 spänn, mwaha!
Eller, Ea gjorde ;)
Vadå man kan aldrig veta vad man blir sugen på!


Ea fixar mysljus ;P


Jag är allmänt sliten och ful bara, haha

Snacka om perfekt söndag iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0