Hej på er!

Nu har jag precis slutat jobba.
Jobbade i helgen och igår också, + att jag ska jobba på fredag så det är gött som faaasen,
önskar det kunde vara så varje vecka...
Är ju sportlov nu också vilket innebär att det inte är någon dans i Karlstad på kvällarna
och ingen dans här i Säffle heller = ingen undervisning.
Fast på torsdag ska jag och Mikaela undervisa i dans ändå hela dagen eftersom dans finns med i
sportlovsbladet som delats ut på alla skolor, och det ska alltså vi hålla i.
Vi tänkte köra street bara, det blir nog kul, hoppas det kommer många!
Vi ska ha en klass för 1-6 och en klass för högstadiet+gymnasiet.
Sedan på kvällen kommer Robert från Dansstudion i Karlstad till oss och ska ha en workshop i street avanc.
för alla som vill, sjääälvklart ska jag vara med!
fredagen kommer Nathalie Akselsen och undervisar,
det ser jag fram emot mest av allt!
Nathalie är härifrån från början men har flyttat till Stockholm där hon har gått
Danscenters 1-åriga streetutbildning (den jag vill gå och hoppas komma in på i höst!)
och går nu Balettakademiens 3-åriga yrkesutbildning.
Hon är gryyymt duktig på att dansa och på att undervisa också,
minns en gång när vi hade henne som vikarie på gymnasiet (jag gick danslinjen)
och det var bland de roligaste danslektionerna vi hade under gymnasietiden,
har velat haft henne igen ända sen dess!
Tycker det är jättekul att hon vill komma till våran lilla dansförening och undervisa... :)
Det ska bli såå kul! Kommer väl säkert skämma ut mig och inte kunna någonting
men det är smällar man får ta ;)

Vet ni?
Igår var det ett halvår sen jag och Ea blev tillsammans, det ni;P
Känns dock som vi varit tillsammans ett år minst,
eftersom vi kommit varandra så nära redan och har träffats typ varje dag, men ändå...
Vi var hemma hos honom hela kvällen och myste
och gjorde pannkakor med jordgubbssylt och vaniljglass :) Mmmm!


Ea skulle stila och vända pannkakan i luften ;P


Det gick faktiskt bra, ända tills han skulle lägga pannkakan på tallriken bland de andra färdigstekta....;P


Men de jag stekte blev ju självklart finast ;) Madde daa maaastah of steking pannkakor!


Muuums!

Nu måste jag hoppa in i duschen. Boring.
Gissa vad jag ska göra ikväll?
Leka med Ea.
Svår va ;P

PUSS på er

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Sötis!!! Klart du inte skämmer ut dig! Är jättenervig över att jag inte gör tillräckligt bra danser till er :P Ses på fredag! Puss

2009-02-24 @ 21:51:31
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0