Söndag är bra skönt ibland

Sitter här med helt igentäppt näsa, my goood, jag kan fan inte andas!
Vill vara frisk imorgon, tänker inte missa dansen något denna veckan, neeeeej!
Har bara slappat i sängen hela dagen idag med Ea :)
Vi sov ganska länge, åt frukost på sängen (rostat bröd, varm choklad och ägg, mmmm:D)
 och sedan har vi legat kvar och kollat på O.C. hela dagen :)
Jag är ju som sagt sjuk, och Ea har varit och är fortf lite krasslig (ursäkta töntordet ;P)
han med + att han var ute igår och var bakis ;P
Förresten!
Hände en läskig grej inatt :(
Jag mådde ju inte alls bra så gick och la mig tidigt, typ elva eller något,
orkade verkligen inte vara vaken för halsen och huvudet dödade mig.
Sen vid typ 2 på natten ringer Ea och säger att de är påväg hem från krogen i Karlstad
och frågar om han får komma och lägga sig hos mig när de är framme.
Klart han fick det, så han skulle ringa när han var utanför så jag
kunde gå ner och låsa upp åt honom.
Jag somnar om och ca 50 min senare ringer han, och det är ungefär vad det tar att åka från Karlstad till Säffle,
så jag går upp ur sängen och är påväg ner för att låsa upp,
men då säger han "Jag är inte hemma än, vi har krockat!"
Whaaaat?! tänkte jag och blev livrädd och jätteorolig.
Då hade de krockat mitt i rondellen i Nyängen, det var så halkigt så bilen gick inte att styra
så de körde rakt in i kanten på den,
mosade framdelen av bilen och stod mitt i vägen! (så ifall det hade kommit fler bilar som inte märkt dem i tid
hade de ju också kraschat in i dom....=S)
Men det var ingen fara med någon av dem som tur var,
det var bara bilen som var helt sönder,
och därför var de tvungna att vänta på bärgningsbil..
Det gick ju alltså bra trots allt, tur i oturen, meeen jag tyckte det var läskigt ändå!
Kunde inte somna om efter det samtalet,
låg bara och tänkte på vad som kunde ha hänt, huuuhhh...
Vid halv 5 var han hos mig iallafall och då kramade och pussade jag ihjäl honom!
My baby :)

Nu är det Americas Best Dance Crew, mååååste se!
Fan det har redan börjat, får se reprisen sedan 21.30 också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0