Words can't express what you mean to me

Har haft den bästa helgen på väldigt, väldigt länge!
Jag och Ea har haft det såå mysigt, kunde inte ha blivit bättre ;)
Åh, jag är så kääär så ni förstår inte! :)
Så underbar känsla!

Alla hjärtans dag var min bästa någonsin.
Jag fick jättefina rosor, vi lagade mat tillsammans,
åt jättegod efterrätt, tittade på film och myste, myste, myste :)
Perfekt dag tillsammans med älskling.
Igår sov vi ända till................*trumvirvel*.............halv 4!
Gissa om vi blev chockade när vi vaknade och tittade på klockan :P
Ea åkte och hämtade pizza till oss,
sedan kollade vi på "Bolt", den var helt okej, mysig att titta på.
Sedan la vi oss i sängen igen och pratade om allt mellan himmel och jord
i flera timmar. ♥
Sov kvar där inatt också och blev hemskjutsad imorse när Ea skulle till jobbet.
Somnade självklart om igen när jag kom hem och vaknade typ elva,
fattar ni vad mkt jag sovit denna helgen eller...?!:P Haha..
Mer utvilad än nånsin ;P

Har jättemycket bilder från alla hjärtans dag som ni ska få se,
men jag hinner inte nu,
ska duscha, göra mig i ordning och laga kycklinggryta
innan jag drar till Karlstad och dansar!

PUSS från mig


Morgonmys ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0