You're so good to me



Idag skiner solen, woohoo!
Ändå sitter jag här inne framför datorn med min kopp varm choklad....;P
Det är faktiskt ändå väldigt kallt ute och jag är fortfarande förkyld!

Det gick sådär att undevisa igår måste jag säga.
Var väldigt många elever borta och sen orkade jag knappt dansa någonting
kände jag, blev yr för minsta lilla.
Men det var bara att försöka kämpa på ändå!
Efter dansen kom älsklingen och hämtade mig,
vi åkte först och hämtade ut ett paket från H&M med röda byxor till honom
och en scarf till mig, wiie :D
Sedan åkte vi hem till honom och tittade på film innan vi drog hem till mig och sov.
Fast vi somnade dock inte förrän runt 2,
stackars Ea som skulle upp 6 imorse ;P
Själv somnade jag om och sov till 12 ;D Höhö... Nej fan, det är inte så roligt,
hade hellre haft ett jobb att gå till faktiskt!
Jävla finanskris, skyller på den..

Nu ska jag titta på ett avsnitt Andra Avenyn,
sedan hinna duscha osv och äta innan jag ska undervisa halv 5.
Hoppas på att det går bättre ikväll,
då ska jag ha Mikaelas lektioner:
pyttebreak, minibreak och show/mtv avanc.

SAKNAR MIN EA SOM FAAN REDAN!
Längtar till ikväll ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0