You're the air I breathe

Åh vilken mysmorgon jag och älskling haft idag:)
Ea var nämligen ledig från jobbet, så vi sov till 10 och stannade kvar i sängen
ända tills jag skulle jobba vid ett :) ♥
Har inte hunnit så mycket mer än haft middag med familjen och duschat efter det.
Nu ska jag och mamma göra popcorn i gryta och ta fram glassen,
sedan blir det mys med det framför Let's Dance.
Ea är med sina kompisar ikväll så får klara mig utan honom;P
Imorgon är det ju faktiskt Alla Hjärtans Dag,
den kommer bli bäst ;)
Längtar så mycket till imorgon, ska bli så jävla mysigt :D

Nej, dags att sätta på plattan och börja med popcornen och tända massa ljus,
får hoppas att jag inte klantar mig med något och råkar sätta eld på huset eller liknande,
det är ju trots allt fredagen den 13:e...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0