Zzzzzzz

Vill sova men jag kan inte.
Ligger i sängen med laptopen och har kollat på massa The Hills-avsnitt,
men varje gång jag stänger av för att försöka sova så börjar jag bara tänka på mormor,
det är fortfarande så himla svårt att förstå. Vill bara att allt ska vara som vanligt igen.
Imorgon fyller mamma år, får se hur dagen blir, hon känner inte direkt för att bli firad,
men något blir det ju iallafall! Sedan har jag dans på kvällen och efter det följer Ea med hem till mig.
Åh, min älskling, vet inte vad jag skulle göra utan honom!
Världens underbaraste är han ♥
Ska göra ett försök till att försöka sova nu.
Vi hörs kanske imorgon, om jag känner för det.
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0