Födelsedagsfirande och maskerad

Igår fyllde älsklingen 21 år! Och hans tvillingsyster Annica då...;P
Var hemma hos honom (eller ja, hans föräldrar..) hela dagen och firade dom med hela släkten!
Fick jättegod mat och kladdkaka, mums :)
Åkte hem igen runt 5 för att duscha och börja göra mig i ordning,
sedan kom Karin hit och vi fortsatte göra oss i ordning tillsammans.
Men inte för en vanlig festkväll utan för något ännu roligare: maskerad!
Ea och Annica hade nämligen maskeradfest ihop i deras föräldrars hus.
Det kom mycket folk och det var grymt kul innan 2 personer var tvungna att förstöra allt...
Säger inget mer om det eller vad som hände, men jäkligt dålig stil var det iallafall...
Men förövrigt var det en riktig rolig kväll!
Tog massa bilder i början bara innan de flesta hade kommit, sedan la jag bort kameran och glömde bort den...
Men men har massa på mig, Karin o Ea iaf ;)


Jag och Karin hos mig innan vi drog till da partyyy ;P


Yeaah


Grinchen & Mimmi Pigg ;D
Fick låna kjol, underbyxor, öron m.m. av Karin som sydde det förra året till en annan maskerad :)
Det blev jääkligt varmt med den där tjocka polotröjan under allt! Men fasen vad det är kul att va utklädd ;P



Ea var utklädd till TJEJ! Hahaha så jävla klockren!


Lil' Wayne och Moster Märta ;D


En griiiis kom dit!


Ea får fler fööölsepresser ;P Hahah seee bara på han hahahha jäävlar vad jag dog första gången jag såg han!:P
Skratta ihjäl mig :P Giiiiirlicious ;)



Da Griiinch with Johnny Cash

Och så en jävla massa bilder på mig och min Andrea ;P
(Ja, Ea heter ju Andreas egentligen för er som inte vet;P)
 
Haha är vi inte söta...?






Giiirlkiss


Hahaha



Avslutar den oerhört fina bildserien med en oerhört fin bild på min oerhört fina flicka ^^


Idag har jag och Ea bara slappat och varit skitsega all day.
Bakis s'att! Vi lämnade inte sängen förrän halv 5! Hahaha.
Men sånt är så jäkla skönt ibland!
Har varit hemma i några timmar nu, (vi gick till hans lägenhet och sov inatt efter festen),
ätit och lagt upp bilderna här vilket har tagit sin jäävla tid!
Nu ska jag vara nyttigast i Sverige och göra chokladpudding och grädde,
sen blir det film i sängen alt. One Tree Hill eller SATC :)

PUSS på er ♥

Kommentarer
Postat av: mikkkan

hoppas ni tvättade bort sminket innan ni la er, annars får man dålig hyyy ;D hahahahah fan va fuul han vaaa hahah vi dör hääär :P

2009-01-19 @ 19:32:01
Postat av: Madde

mikkan: haha ja gjorde men inte haaan hahahhaha!

vadå ful, han va sviiinsnygg ;D

haha vilka e "vi" ?

2009-01-20 @ 16:03:44
URL: http://maaddeleeen.blogg.se/
Postat av: Nat

Hahaha klockrent! :)

2009-01-21 @ 08:04:50
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0