Hold me close, tell me you need me



Godmorgon!
Idag kommer det bli en riktigt mysig söndag,
det känner jag på mig!
Ska äta en jättegod frukost nu,
sedan måste jag koreografera lite..
I eftermiddag ska jag och älskling till Karlstad på bio,
The curious case of Benjamin Button såklart!
Längtar så himla mkt,
alla säger ju att den ska vara helt otrolig!
Skönt att få sitta och hålla hand med världens bästa
i biomörkret igen åxå ;)
Vi ska gå på den tidiga bion, eftersom det blir så sent annars och Ea ska ju upp tidigt och jobba,
så vi har hela kvällen på oss att mysa när vi kommer hem sedan också, underbart :D

Nu, frukost och dusch.
L♥ve M

Kommentarer
Postat av: malin

den är så otroligt bra!!!

2009-01-25 @ 14:11:33
URL: http://maaliiiinjohansson.blogg.se/
Postat av: malin

ja jag tyckte den var jättebra! fåe se om du tycker detsamma? ja vi ska bara byta lägenhet här i örebro, till en lite större :) spännande! hi. Puss

2009-01-25 @ 18:38:52
URL: http://maaliiiinjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0