Klant-Madde!

Haha, jag hade visst kollat feeel, dansen i Karlstad började inte alls igår!
Eller "kollat fel", jag hade inte kollat alls när det började, tog av någon anledning bara för givet
att det började denna veckan, eftersom skolan gör det, och våran dans i Säffle osv....
Så kom jag och Mikaela till Dansstudion igår, peppade som faan på att börja dansa igen,
och pratar med Monica på kontoret (såååå kul att träffa henne igen, åh, Moncaaan!)
och hon undrar vad vi gör där.
"Vi ska dansa!" säger jag glatt, och så visar det sig att dansen inte börjar där förrän vecka 5!
Alltså om två veckor, hahaha! Vad faaan... Jag var väl för ivrig att få börja dansa igen....;P
Men vi åkte inte i onödan ändå!
Devoted, en streetdance-grupp i Karlstad,
var nämligen där och skulle ha house-klass,
så vi fick hoppa in och vara med där istället...:P Det var skiiitkul men jävligt jobbigt,
hade en jävla massa styrka och jag som inte tränat på en månad!
Men det var skönt att komma igång lite igen ;)

Vi hann gå en sväng på stan innan också, hittade en jättefin jeanskjol i rött som jag köpte + en svart slips
som jag hittade för 19 spänn på H&M! Perfekt eftersom den jag har är lite kort..;P

Cyklade direkt till Ea från stationen när vi var framme vid halv 10,
fast vi åkte hem till mig nästan direkt istället...
Skulle lägga oss tidigt bestämde vi men som vanligt blev det ju inte så...
Stackars Ea, fattar inte hur han orkar upp halv 6 (fast klockan ringer 5) på morgonen när vi sover ihop alltså...:P

Idag har jag trääääningsvärk som faaan!
Fast det känns skönt faktiskt...
Har ägnat hela förmiddagen åt att leta låtar till dansen,
nu ska jag äta middag och sedan måste jag börja koreografera.
Ska bli jävligt kul att börja undervisa igen imorrn!


Move It's instruktörer :) (minus Malin och Jessica)

Kommentarer
Postat av: W A R G

Tack så mycket :) Jag har faktist använt plattången för att göra lockarna! Tycker den ör de absolut snyggaste lockarna :)



Härligt med träningsvärk! Känns det att man gjort något bra :D

2009-01-13 @ 23:42:27
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0