Mysfredag

Har precis slutat jobba och nu är det dags för kyckling och klyftpotatis, en av mina favvos ;)
Känner mig sådär tråkig idag, vill bara sitta hemma med mamma och mysa och kolla på Let's Dance!
Känner att jag bara behöver vara för mig själv, är nästan aldrig det nu för tiden.
Så det ska bli skönt!



Igår jobbade jag också, därför har jag inte kunnat söka jobb den här veckan ändå.
Säger som Karin sa förut "Det är ju problem man vill ha iaf" ;P
Så om jag inte jobbar på måndag får det bli då!
Åhh kan jag inte bara få ett jobb på något mysigt café, här i stan eller i Karlstad, snäääälla!

På kvällen igår blev det dans, Mikaelas show/mtv,
vi ska bl.a. göra en cheerleading-dans så vi tränar pyramider, lyft, hjulningar, splitthopp, vighet osv för fullt!
Jättekul :)
Sedan hämtade Ea mig och vi åkte hem till mig och kollade på American Pie 2, haha,
såå längesen man såg den, man kände sej som en liten tonåring igen...;P
(Okej, inte för att jag är gammal pensionär nu men...)

Nepp nu ska jag skära grönsaker!
Have a nice friday!

L♥ve M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0