Personalfest

I lördags var det fest i danslokalen med styrelsen, alla instruktörer + respektive.
Men Ea var ju kvar i Sälen fortfarande så jag fick gå själv..=S
Haha nej det gjorde faktiskt absolut inget, det var jättekul!
Äntligen fick jag träffa Mikaela igen också. <3  :)
Och alla instruktörer!
Först bjöds det på nachobuffé, mmmm :)




Myys


Haha så himla snyggt kort på mig!


Mitt bord :)

Sedan fick vi glass med hallonsås till efterrätt, såå jääkla gott! :)
Tog förvånansvärt nog inget kort på det ;P
Öl fick vi också minsann, nice :)


Sen kom vi på att det var trevligare att göra långbord istället :)

Efter det försvann fler och fler folk allteftersom och tillslut var det bara några av oss instruktörer kvar :)
Vi drack öl (vi fick hur mkt gratis vi ville!), pratade, käkade alldeles för mkt salta pinnar och spelade ett roligt frågespel ;P
Vi var kvar till 1 ungefär, sedan blev det promenad hem..
Med tanke på att alla andra bodde nära utom jag så jag fick gå ensam nästan hela vägen,
att det var sviiiiiiiinkallt,
att jag var full,
att jag var trött,
att det var sent, mörkt och läskigt,
att det tar en timme att gå därifrån och hem,
så var det ingen rolig promenix kan jag lova!
Tur att jag hade älskling att prata i telefon med :)

Det var en riktigt rolig kväll iaf!




Haha kolla Mikaela


Frågespelet. Pinsamt, Antingen eller, Motivationen. :)


Jag, Alex o hennes kille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0