Sälen

Hann aldrig få datorn något igår men här är iaf sammanfattningen om Sälen :)

Sälen dag 1

Efter en 9 ½ timmars lång bussresa helt ensam var jag äääntligen framme i Stöten!
Ea stod och väntade på mig på centrumanläggningen där med sin bil,
och efter massa kramande och pussande åkte vi till stugan :)

Hårfärgningar och festande var i full gång när jag kom dit, och jag hakade på direkt;P
Ja inte med att färga håret då..... Haha..


Jag, Maja, Thomas, Karin och Ea spelade kort :)


Lapp/Namn-leken :P

Vi hade jätteroligt!
Vid 12 ungefär drog vi på oss våra skidjackor, termobyxor osv och gick ut
för att leka i snön och åka pulka :)
Det var det roligaste på hela kvällen, haha!
Även fast jag fick stryk av Ea hela tiden och flög som en vante hit och dit i olika snöhögar och nedför backar......;P
Försökte ge igen hela tiden men varje gång jag hoppade på honom slutade det alltid med
att jag var den som låg i snön ändå:P Stabile jävel! Hahaha..
Hämnden är ljuv säger jag bara!

Sälen dag 2, NYÅR

Alla andra gav sig iväg för att åka lite snowboard på förmiddagen
men eftersom jag som sagt inte skulle åka någonting (kass ekonomi)
kunde jag sova ut riiiktigt länge istället ;P
(Utan någon Ea som låg och snarkade bredvid i den lilla 70-sängen!;P)
Sedan låg jag och kollade på massa avsnitt av Madicken som gick på tv:n, haha,
det är ju så jäkla bra! Och mysigt att titta på :)
Hann även med att duscha och städa i ordning i stugan,
såg ganska förjävligt ut efter gårdagen ;P
Men på nyår ska det vara fint såklart!

När de andra kom tillbaka blev det lite slappande framför tv:n ett tag, medans folk turades om om att duscha,
innan det  var dags för att börja festa och börja med nyårsmaten: hemmagjord pizza. Haha.
Glamouröst va....?;P
Men jävligt gott blev det kan jag lova er!


Pizzabak

Efteråt gjorde alla sig i ordning och sedan började vi festa på allvar :)
Spelade Fuck the dealer och Ölspelet som slutade i kaos, haha!
Så jäkla roligt var det :)


Twister åkte även fram ;P


Kärlek


Grabbs

Någongång efter 11 tog vi taxi till Brasseriet, där vi fick köa i hundra år kändes det som!
Hann in före 12-slaget iaf, haha!
Vi beställde in dricka och dansade som faen
och sedan stängdes musiken av och alla inne på Brasseriet
räknade ner tillsammans :)
GOTT NYTT ÅR!!!! Wiiiehoooo!
Skål hit, kram dit, puss hit, skål dit igen ;P
Sedan började ett band spela och vi fortsatte dansa loss ;P


Två sötnosar, Karin och Maja


Annica (Ea's tvilling) och Enga


Haha Thomas

Förutom lite småsaker som hände var det en riktig rolig och lyckad kväll!

Sälen dag 3

Bakfylledagen och slappisdagen nr 1!
Alla var helt döda och vi låg och kollade på Vänner-maraton heeeela dagen!
Vid 7 fick vi hem pizza, som satt jäääkligt fint,
och sedan åkte vi iväg för att bowla.


<3




Älskling är fokuserad ;P

När vi kom hem blev det filmmys, kollade på Day after tomorrow.
Har redan sett den och tycker väl den är sådär men det var skönt och mysigt ändå
att bara ligga och kolla (i Ea's armar ;P;D) när alla var så trötta...
Efter lite Scrubs osv också + ihoppackning blev det läggdags!
Sista natten för mig!
Och för Karin och Maja också som skulle hem med mig dagen efter.

Vid 06.45 gick vi upp dagen efter (fredag alltså) för att en halvtimme senare bli skjutsade av Ea till bussen.
Viiiille inte säga hejdå =( 
Visste ju att vi skulle träffas på Söndag kväll igen efter de också kommit hem,
men ändå var det så svårt! Haha kära töntar ;P
Efter att ha pussats och kramats i en kvart var jag tvungen att gå på bussen iaf
och sedan väntade en 9 timmars lång bussresa!
Eller drygt 8 timmar rättare sagt, för från Karlstad och hem fick vi åka bil med Majas mamma, skööönt :)
Men resan gick jäääkligt fort som tur var, för jag sov nästan precis hela vägen!

Men det var värt de sammanlagda 18 busstimmarna
för jag fick vara med min älskling på nyår
och jag fick 3 jätteroliga och mysiga dagar i Sälen :)

Nästa år har jag förhoppningsvis mer cash så jag också kan vara där
hela veckan och åka en jäääävla massa snowboard :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0