Sömntuta

Alltså seriöst?!!
Jag vaknade för en timme sen! What?!
Okej att jag sov dåligt inatt (för att Ea knöör o snarkar;P okej det är kanske jag som knör ^^)
men ändå, va faan!:P Jaja, så kan det gå!
Nu blir det dusch och middag,
sedan drar jag till danslokalen för att dansa show/mtv! (Mikaelas lektion)
Sedan ska jag o älskling ha filmkväll :D

Mina första lektioner (street o jazz) för terminen gick förresten jättebra igår!
Det var lika kul som vanligt :)
Är ganska många som fått flytta upp till mina grupper denna terminen med,
så det var kul att ha nya jag inte brukar ha eller haft på länge + ha större grupper :)

FYFAAAAN VAD JAG ÄLSKAR DANS!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0