The curious case of Benjamin Button

Jag kan inte annat än att hålla med om att denna filmen var helt fantastisk!
En sån himla otrolig historia!
Det var verkligen en annorlunda film, och det gillar jag!
Helt magisk och fängslande och spännande och rolig och sorglig och intressant
och allt bra på samma gång!
Den var sjukt välgjord också, fattar inte hur dom kunde få allt att se så verkligt ut!
Toppskådespelare också såklart!
Nä, hatten av för denna filmen ;P
Ni som inte sett den måste göra det snarast,
den ska ses på bio!







Det var verkligen så himla mysigt hela dagen igår med Ea :)
Åhh, love love loooove
Vi gick och käkade på Mc' Donalds innan, romantiskt va ;)
Efter bion åkte vi hem till honom och myste i massa timmar
innan vi drog hem till mig och sov.
Bekvämast för mig att sova här,
slipper jag vakna själv hos honom på förmiddagen sen och gå hem..... ;P


Vi påväg till Kstad ;P


Idag är jag skitglad för dansen i Karlstad börjar äntligen!
Ser såå fram emot det! Jazz/jazzfunk och Locking idag!
Tar bussen halv 4 och kommer inte hem förrän sent ikväll.
Men innan dess ska jag äta frukost, duscha, sminka mig,
ut på stan och söka några jobb, hämta ut paket, köpa mat och sedan ta mig till stationen!

L♥ve M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0