Tidsfördriv

Avsluta meningen...

1. Jag har insett att min senaste kyss fick mig att känna att jag vill vara Ea's för alltid!
2. Jag lyssnar sällan på nyheterna
3. Jag pratar alltid när jag är övertrött eller uppspelt
4. Jag tycker det är för många som lägger sig i ibland
5. Igår var jag ute och sökte jobb, iväg och dansade, hemma o myste med älskling
6. Min första riktiga kyss var på påsk ute på en parkbänk under fyrverkerier
7. Jag avskyr när folk tjatar
8. Kärleken är det bästa i livet, meningen med allt
9. Jag gillar maaaaat
10. Jag kommer alltid vara kär i Ea
11. Jag är hemligt förälskad i Jude Law, men nu är det ju inte hemligt längre....?;)
12. Jag kommer aldrig att börja röka
13. När jag är glad så kan jag bli helt galen och överbarnslig
14. När jag vaknar på morgonen vill jag helst somna om
15. Innan jag går och lägger mig tittar jag under sängen så det inte ligger några monster och lurar
16. Just nu tänker jag på min underbara pojkvän
17. Idag har jag bara varit sjuk och haft tråkigt hitills
18. I natt ska jag soooova som fan med min baby
19. Imorgon kommer jag fira min storebror som fyller 24
20. Jag vill vara frisk och dansa ikväll
21. Nu ska jag ringa till Ea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0