2008-listan

Något sent, jag vet, men nu har jag tråkigt så tänkte göra det som alla andra redan gjort:
svara på denna lista om förra året, 2008. Dock har jag hoppat några frågor, var så jäkla mkt!

Gjorde du något år 2008 som du aldrig gjort förut?

Var på Juste Debout, världens största streetdancetävling, det var grymt!

Hade dansföreställning på Scalateatern.
Var på Gotland och i Skåne.
Dansturné!!!
Hade popping med Mr. Wiggles
Finns massa mer saker jag aldrig gjort förut men det är måånga frågor att hinna med ;P

Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga.

Vilka länder besökte du?
Frankrike


Är det något du saknade år 2008 som du vill ha år 2009?
Mer pengar, körkort

Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas
23 augusti ♥



Största misstaget?
Att jag slösade så med mina pengar jag istället kunde ha sparat.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inget större

Bästa köpet?
Gah. Svååår. Mina aaaaassköna blommiga skor från H&M kanske för ynka 100 spänn! Like'emalot!



Vad spenderade du mest pengar på?
Danslån, busskort o mat....?:P
O Parisresa.


Gjorde någonting dig riktigt glad?
Min Ea :)



Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Lady Gaga - Just Dance
Slipknot - Snuff

Var du gladare eller ledsnare 2008  jämfört med tidigare år?
Både och..

Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat mer utöver dansen. Var flitigare med körkortet.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Slösat pengar.


Hur tillbringade du nyår?
I Sälen med Ea, Karin och andra :)


Blev du kär 2008?

SOM FAN! :)

Favoritprogram på TV?
One Tree Hill

Största musikaliska upptäckten?
Missy Higgins

Något du önskade dig och fick?
Real looove ;)


Något du önskade dig men inte fick?

Fint sommarväder! :( Inte tillräckligt iaf!

Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Firade med familj och min dåvarande pojkvän.

Finns det någonting som skulle gjort 2008 ännu bättre?
Mer dans sista halvåret. Mer pengar. Annan stad....?
Mindre kärlekskrångel.

Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Jäkligt blandad.
Streetig. Rockig. Söt. Rosa. Preppy. Alldaglig. Modern.
Tar alltid på mig det jag känner för bara.
Men gemensamt för alla så var min stil bekväm.




Vad fick dig att må bra?
Dansen, Ea, Karin, Streetlinjen


Vem saknade du?

Catti, Fia o Malin!

De bästa nya människorna du träffade år 2008?
Ea såklart och hans familj!


Kommentarer
Postat av: malin

and i miss you so much!

2009-01-21 @ 17:14:06
URL: http://maaliiiinjohansson.blogg.se/
Postat av: N A T H A L I E

Najs outfits snygging! Var är I <3 pink linnet ifrån?

2009-01-21 @ 21:44:09
URL: http://nathalicious.blogg.se/
Postat av: Karin

och du fick mig att må bra =)

2009-01-23 @ 00:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0