Saturday night

Jag innan utgång i lördags
(kände för att vara alldeles för ego igen,
ni får det i brist på andra bilder, glömde nästan bort kameran sen...)
Dock ser jag lite sur ut kanske men det var jag ickeeee :D








Blev förfest hos Maja innan vi tog bussen in till Karlstad och drog till Nöjes.
Hade så trevligt så :)


Hos Maja


Haha, detta var så jäävla kul
,
jag, Fia o Maja stod på det stora rnb dansgolvet o dansade,
fast sedan kom det på massa housemusik.
Då säger Fia:
"Haha, kolla den där killen där, va mobbad han ser ut, haha, jag ska gå fram o battla han"
Sagt o gjort. (som ni ser på bilden;P)
Jag kan säga att det fick hon ångra för det visade sig att han var gryyyyym på house, hahahaha!
Han öste som faan!
Så jävla kul att se :) Fia blev ställd iaf, haha men hon körde på ändå!
Fast till saken hör ju att hon aldrig i sitt liv dansat house, haha.
Ja jävlar ;)

Blev en väldigt rolig kväll, tack tjejor ;P

Igår var också en väldigt trevlig dag :)
Hinner dock inte skriva mer nu, för ska strax åka till Karlstad.
Börjar nämligen dansen ikvääääll :) Wiie!
Jazz/jazzfunk och locking ska jag dansa idag :D
Längtar som faan!
Men innan det ska jag se om jag hittar nåt för presentkorten jag fick i julklapp
+ leta present till Ea som fyller på lördag så måste åka snart :)

PUSS på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0