Min söndag

Usch, usch, usch, denna dag var det inte kul att vakna kan jag lova :P
Men Ea och pizza kan bota det mesta...;P
Han kom hit en stund efter jag vaknat (mm, ja sov länge...:P)
och så åkte vi direkt och hämtade pizza.
Käkade och spelade massa sällskapsspel samtidigt sen,
som jag såklart dängde honom i...;P Haha, det var kul!
Sedan gjorde jag mig i ordning och åkte med mamma och Maria till Karlstad för att se:



"ABBA The Show är utan tvekan den mest autentiska och storslagna av alla ABBA föreställningar som turnerar världen över. Med gästartister som Ulf Andersson och Janne Schaffer som båda var med och spelade bakom ABBA så får föreställningen oss att känna att tiden stannat. Tillsamans med The National Symphony Orchestra of London och dirigenten Matthew Freeman, en lokal barnkör och den svenska gruppen Waterloo utlovas en ABBA upplevelse utöver det vanliga!"

Den enda de gjorde i Sverige! Det var väldigt mäktigt att se!
De både såg ut som och sjöng exakt som riktiga ABBA. Häftigt :)
Fast det blev kanske liite långtråkigt ibland.
Vid 8 började det, och var inte slut förrän 11 typ.
Sedan var det väärldens kö ut + kö på parkeringen + bilkö en lång väg hem
så vi var inte hemma förrän halv 1.
Men älsklingen kom till mig ändå, trots att han skulle upp tidigt och jobba, sötisen :P
Hann mysa en massa innan vi somnade! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0