Lördag eller söndag?



Åhh, tänk och vakna upp till det här!!!
Istället vaknar man upp till mörkt, trist snöoväder...
Jag längtar så otroooligt mkt till sommaren!
Särskilt efter Karins sms imorse, åhh :)
Men man får stå ut några månader till.....

Sitter just nu och äter frukost,
grovt bröd med ost, juice, vindruvor och apelsinklyftor, mmm :)
Sov oförskämt länge idag, som ni kanske märker...
Det var skönt men inte så kul ändå eftersom jag drömde att min lillebror dog =(
Och hela drömmen så gjorde jag massa saker fast samtidigt bara grät och grät och grät,
det var jättehemskt! Fyyy....

Har massa städning att ta tag i nu,
mitt rum är stökigt och dammigt som vanligt...
Måste även tvätta och stryka en jäävla massa,
för våran tvättmaskin gick sönder för ett tag sen så vi har varit utan
fram tills nu när vi äntligen köpt en ny och fått den installerad,
så därför ligger det stora högar med tvätt överallt....=S
Rolig lördag! Känns mer som söndag....=/
Antar att den inte blir så mkt roligare ikväll heller,
trodde (hade hoppats på) att Karin skulle komma hem men det verkar inte som det,
och Ea ska ut och festa.
Det lämnar bara Mikaela kvar och hon är säkert på språng som vanligt ;P
Får väl ta tag i sånt som är nödvändigt istället,
typ plugga körkortsteori, rensa min garderob, koreografera...
Gaaah, antar att ni somnar av att läsa detta..
Nu ska jag ringa min älskling och se vad han har för sej,
han kanske vill komma o hjälpa mej lite med städningen....;P

L♥ve M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0