Asos ♥



Fick hem det jag beställt från asos i förrgår,
men såklaaart inte det jag helst av allt ville ha,
den rosa väskan ovan :(
Åhh jag som blev så kääär i den,
den är så Madde ;)
Hade såklart blivit ett fel och det stod att den fanns
fast den egentligen var slut :(

Tur att jag blev skitnöjd med det andra iaf!
Tog lite bilder på det när jag provade dom,
inte alls bra bilder, suddiga och kassa
och det visar inte alls hur fint det egentligen är,
ser mkt bättre ut i verkligheten, men ändå..




Tyllkjolen var love at first sight! ♥
Syns inte så bra på bilden men det är paljetter i som glittrar :)
Nästa utgång åker den på direkt!
På den svarta klänningen syns inte rosetten fram på bilden,
inga andra detaljer heller för den delen,
men den är fin IRL :)
Ah, asos är bäst!
Fast jag är lite arg över att jag inte fick den rosa väskan :(
Tänker inte ha dålig samvete för att jag beställde detta heller,
har ju nästan aldrig råd att shoppa nuförtiden så NÅGOT kan man iaf
få unna sig när det är rea!

Kommentarer
Postat av: N a t h a l i e

Åh ÄLSKA ASOS!!!!!!! :P:P:P

2009-01-30 @ 19:48:07
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0