Du ler sådär så att man går mitt itu



Godmorgon!
Japp jag vaknade nu ;)
Var så trött när Ea åkte till jobbet (första jobbdagen efter julledigheten) halv sju imorse,
varför skulle jag gå upp då liksom...?;P
Nej men seriöst, måste försöka börja vända tillbaka dygnet nu, I know....
Men helst inte förrän nästa vecka..
Då börjar min vardag på allvar igen!
Well, dansen börjar iallafall, och med det tänkte jag ta tag i allt annat också..
Se till att få mer jobb = mer peeengar, ta tag i det jävla körkortet, bli hälsosammare igen...
Ja ni fattar... Nytt år, nya tag... Nej men seriöst, detta måste göras!
Får väl se hur det kommer gå, förhoppningsvis jävligt bra ;)
Kommer äntligen dansa massa mer själv också!
Har bestämt mig för att dansa jazz/jazzfunk, locking, balett och street
Dansstudion i Karlstad. Sedan ska jag såklart fortsätta gå i Mikaelas show/mtv som hon undervisar
i i våran egna dansförening + att Robert (som gick i min streetklass och som undervisar på Dansstudion)
antagligen ska börja undervisa i house hos oss också och då ska jag sjääälvklart gå i den med :D
Utöver det kommer jag undervisa i jazz och street.
äntligen, äntligen, äntligen blir det mkt dans i mitt liv igen!

Nu måste jag fortsätta med det jag påbörjade igår:
leta låtar och börja koreografera till mina grupper.
Har bara hittat en låt hitills som jag vet att jag ska göra en koreografi till,
resten har jag fortfarande ingen aning om än, känns lite jobbigt!
Så det + damma, dammsuga och skura mitt rum ska göras idag!
Ikväll är det ledarträff + styrelsemöte i danslokalen också.
Känner på mig att mötet kommer bli ganska........ intensivt..... eller nåt...
Hmm, rolig dag jag har framför mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0